Koningsweg 18

4191 HC Geldermalsen

Bij niet urgente vragen

Stuurt u ons een e-consult

Spreekuren

Spreekkamer 2

Spreekuren

De praktijk is iedere werkdag geopend van 08:00 uur tot 17:00 uur en telefonisch bereikbaar op de volgende tijden: tussen 08:00 en 11.00 uur, 14:00 en 15:00 uur en 15:30 en 16:30 uur. De balie is tussen 11:00 en 14:00 uur gesloten i.v.m. spreekuren en administratieve taken van de assistentes.

Het spreekuur wordt gehouden op iedere werkdag. Voor het spreekuur moet u altijd vooraf een afspraak maken.

U kunt voor een afspraak de praktijk bellen op werkdagen tussen 08:00 en 11:00. De assistente is ’s middags bereikbaar tussen 14:00 en 15:00 en van 15:30 tot 16:30 uur

Voor eenvoudige vragen kunt u ook gebruik maken van het telefonisch spreekuur van de arts, iedere dag tussen 13:30 en 14:00.

De praktijkondersteuners (Phyllis en Liesbeth) hebben dagelijks telefonisch spreekuur van 12:00 tot 12:30.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw eventuele klachten. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Kom op tijd

Wij merken dat veel patiënten te laat binnen komen lopen voor hun afspraak, soms een paar minuten soms bijna 10 minuten te laat. De huisartsen zitten vaak erg vol gepland en werken met strakke schema’s, kom dus op tijd! Zorg ervoor dat u een paar minuten voor u afspraak in de wachtkamer aanwezig bent. Als u te laat komt kan het zijn dat de huisarts verder moet met de volgende patiënt in de agenda en we een nieuwe afspraak in moeten plannen voor u.

Voor eenvoudige vragen kunt u gebruik maken van het telefonisch spreekuur van de huisarts. Dat heeft als voordeel dat u niet naar de praktijk hoeft te komen. Het telefonisch spreekuur vindt iedere werkdag plaats tussen 13:30 en 14:00. U kiest voor optie 3 in het keuzemenu.

De praktijkondersteuners (Phyllis en Liesbeth) hebben ook dagelijks telefonisch spreekuur tussen 12:00 en 12:30 uur.

Het is mogelijk om via onze website een e-consult aan te vragen en herhaalmedicatie te bestellen. Om hiervan gebruik te maken moet u zich eerst registreren. Dit deel van de website is optimaal beveiligd in verband met het versturen van medische gegevens. Na uw aanmelding bekijken wij of u patient van ons bent. U krijgt dan een email terug. Lukt iets niet of heeft u vragen, dan kunt u ook onze assistentes bellen.

De huisarts bekijkt één keer per dag de e-consulten. Het kan zijn dat in vakantie periodes het langer duurt voor u een reactie ontvangt. Als het een dringende vraag is graag telefonisch contact.

Instructies voor het maken van een foto van een huidaandoening 

Klik hier

Per afspraak wordt er 10 minuten voor u vrij gehouden, dit is voldoende voor één klacht. Wanneer u denkt meer tijd nodig te hebben omdat u meer onderwerpen wilt behandelen, of omdat u met meer personen komt, meldt u dat dan bij het maken van de afspraak. De assistente reserveert dan extra tijd voor u.

Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, dan kan de huisarts u ook thuis bezoeken. De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een huisbezoek afgelegd wordt. Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.

Indien u een gemaakte afspraak bij de huisarts of de praktijkondersteuners niet kunt nakomen willen we u nadrukkelijk vragen om de afspraak tijdig telefonisch (uiterlijk 24 uur vooraf) af te zeggen of te verzetten. Niet verschijnen zonder afmelding vooraf heeft tot gevolg hebben dat u een rekening hiervoor krijgt. De rekening voor het niet verschijnen zonder bericht wordt niet door de zorgverzekeraar vergoed.

 

 

Wanneer het niet mogelijk is om zelf naar de praktijk te komen, kunt u tussen 8.00 en 10.00 uur een visite aanvragen. Bijvoorbeeld omdat u te ziek, (tijdelijk) gehandicapt of slecht ter been bent.

De assistente beoordeelt, eventueel samen met de huisarts, of een huisbezoek afgelegd wordt.

Het verdient de voorkeur dat u naar de praktijk komt; hier zijn alle faciliteiten aanwezig om u optimaal te onderzoeken.

Het huisbezoek is niet bedoeld voor mensen die geen tijd of geen vervoer hebben om naar het gewone spreekuur te komen.

Voor dringende spoedgevallen kunt u altijd een beroep op ons doen.

U belt 0345-571700. In het keuzemenu kiest u optie 1.

Indien iedere seconde telt, belt u dan het alarmnummer 112!

 

De waarneming voor spoed ’s avonds, ’s nachts en in het weekend is geregeld door de Spoedpost huisartsen in Tiel. Op de spoedpost huisartsen werken alle huisartsen in de regio samen.

Openingstijden

Iedere werkdag na 17:00, op zaterdag en zondag en op feestdagen is de spoedpost huisartsen geopend.

Afspraken

Houdt bij het maken van een afspraak uw burgerservicenummer(BSN) bij de hand.

Adres spoedpost huisartsen

Het adres van de huisartsen spoedpost is:

Ziekenhuis Rivierenland
President Kennedylaan 1
4002 WP Tiel

Telefoon 085-580 1100 (gratis)

Translate »

Login in het portaal van uw Huisarts

Om online een afspraak te maken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

Om informatie te bekijken over onze spreekuren kunt u klikken op onderstaande knop.

Heb ik wel een afspraak nodig?

Liever telefonisch?

Registreer uzelf bij onze praktijk

1
2
3
4
Last Page
Kunt u ook aangeven waarvoor?
Toestemming LSP Voor informatie zie:
https://www.volgjezorg.nl/toestemming *

Wij nemen nieuwe patiënten aan

Schrijf u in via het formulier

Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail. 

Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken. 

Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.

Bel voor een afspraak

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.

Uitslagen onderzoek

Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:

– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)

– Actueel medicatieoverzicht

Login in het portaal van uw Huisarts

Om uw een e-consult (een belangrijk minder dringend bericht) te versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

Een portaal is persoonlijk en een econsult komt direct in uw dossier terecht, het is dus niet mogelijk om via uw eigen account een econsult voor bv uw kind of partner te stellen. We adviseren om voor elk gezinslid een eigen portaal aan te maken.

E-Consult / Vraag Stellen

Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen een werkdag. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.

Toch liever telefonisch? Bel voor een afspraak

Login in het portaal van uw Huisarts

Om uw actuele medicatie te bekijken en te herhalen dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.

Herhaalmedicatie

U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.

Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.

Login in het portaal van uw Huisarts

Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.

Dossier inzage

Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.

Gegevensuitwisseling

Hoe werkt het Landelijk Schakelpunt?

Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.

Herhaalrecept Bestellen

1
Uw gegevens
2
Gegevens Apotheek
3
Medicijnen
4
Last Page
Voorletters
Achternaam
Geboortedatum
Email *
Telefoonnummer
Apotheek
Laten Bezorgen?
Medicijnen
Opmerkingen
Call Now Button Ga naar de inhoud