In Nijmegen heb ik in maart 2000 mijn diploma huisartsengeneeskunde gehaald. Daarna wilde ik me nog niet meteen vastleggen en heb ik bijna 4 jaar in diverse praktijken waargenomen. Eind 2004 kreeg ik behoefte aan een vaste werkplek en ben ik in dienst van de Achterweg gekomen. Het beviel erg goed en na 1 jaar ben ik maatschaplid geworden. Het leuke van het vak huisarts vind ik het generalistische karakter. Je ziet alle leeftijden en ziektes en moet van alles wat weten. Ik werk 4 dagen per week en draai uiteraard mijn diensten op de huisartsenpost. In mijn vrije tijd heb ik op dit moment mijn handen vol 2 opgroeiende kinderen. Daarnaast doe ik veel aan sport.